Menjador

Menjador amb cuina pròpia.

L’Escola Sant Lluís Gonçaga va néixer l’any 1904. D’aleshores hem anat evolucionant i millorant gràcies a la confiança que vostès han dipositat i dipositen a la nostra escola. Fa molts anys que estem al servei dels infants de La Garriga i altres poblacions dels voltants.

Impartim ensenyament basat en els valors universals de l’humanisme cristià, afavorint una síntesi entre fe, cultura i vida. Durant tots aquests anys el nostre Projecte Educatiu ha anat evolucionant per oferir una educació integral de l’alumne i capacitar-lo per a un treball, personal i solidari, de transformació de la realitat.

Menu de novembre

Aquí tenim el menú per aquest mes de novembre…   904100 SANT LLUIS GONÇAGA Parvulari Primària I E S O 201811 Size : 1010.7 kB Format : PDF

Acollida

HORARI
De 8 a 9h del matí.
Adreçat a:
Alumnes de Parvulari i Primària

PERMANÈNCIES I BERENAR

HORARI
De 17h a 19h de la tarda.
Adreçat a:
Alumnes de Parvulari i Primària

Orientació psicopedagògica

Els pares dels alumnes:
Principals responsables de l’educació dels seus fills. No deleguen en l’escola sinó que, conjuntament amb ella, van construint el creixement personal i acadèmic dels nois i noies.

Un futur prometedor
Som conscients que el futur està en mans de persones capacitades i preparades, per això portem a terme una avaluació constant del nostre projecte, garantint així la possibilitat d’oferir una resposta educativa coherent amb les línies fonamentals del centre i amb les necessitats de la societat.

Modalitat del concert educatiu
L’escola està concertada per la Generalitat de Catalunya en els nivells d’Educació Infantil (2n Cicle), Educació Primària i ESO en el règim general ordinari. La llar d’infants Barrufets (1r Cicle d’Educació Infantil) està subvencionada per la Generalitat de Catalunya.