Els alumnes de 3r i 4t fem un Contacontes a la Biblioteca de La Garriga dedicat a la Lola Casas !

Els alumnes de cicle mitjà de primària, durant els darrers mesos, hem estat treballant el projecte “I tu, quan et sents feliç?”. L’objectiu ha estat que els nens i nenes, i nosaltres els grans, reflexionéssim sobre què ens fa feliços i tot allò que és valuós a la vida.

Per tancar el projecte, el dissabte 3 de juny , a les 12 hores, vam fer un contacontes especial a la Biblioteca pública Núria Albó de La Garriga, dedicat a la Lola Casas, mestra i poeta, que ens ha ajudat a apropar-nos a la poesia i a qui volem agrair el seu esforç i saber fer.

Un bon grup d’alumnes va col.laborar en la representació del conte “Embolic al bosc” que, d’una forma divertida i enfilant poemes, va convertir-se en un just homenatge a la nostra estimada mestra i poeta.

Al final de conte, es va sortejar un lot de llibres de la Lola entre tots els participants en el Concurs dels 50 cartells de Sant Jordi que estaven exposats en botigues de La Garriga.

Un dia d’homenatge molt especial i emotiu! 🥹