Diada de Sant Jordi🐉🌹⚔️🛡️

Els alumnes de l’escola varen gaudir d’un munt d’activitats diverses durant la diada de Sant Jordi.

Durant el matí, els alumnes més petits de l’escola, d’educació infantil i de primària (1r-4t), varen gaudir de la diada tot fent una bonica passejada pels carrers del poble. Els alumnes de 2n, 3r i 4t de primària varen poder disfrutar d’un espectacle especial a la plaça de l’ajuntament. Mentrestant, els alumnes més grans de l’escola (5è i 6è de primària i ESO) varen participar en diferents tallers per gaudir d’un matí ben diferent.

A la tarda, la desfavorable previsió meteorològica va fer suspendre els actes organitzats a l’exterior amb les famílies, però tot i així, els alumnes varen poder gaudir de diverses activitats a les aules amb els seus tutors i tutores, com les recomanacions literàries dels seus companys/es. També es va fer l’entrega dels premis als títols guanyadors del certamen literari i de la tapadora guanyadora, la qual va emprar-se per dur a terme els dossiers literaris a l’etapa de Primària. Tot ben endolcit amb una mica de coca i xocolata per berenar.